Показники якості із доступу до Інтернету у 2016 році

1

Нормований час усунення пошкоджень телекомунікаційної мережі та відновлення доступу до послуг зі встановленими значеннями показників якості.

20 годин

2

Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності).

0.7 %

3

Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування.

0.7 %

4

Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування.

0.9 %

5

Відсоток реєстрацій, які відповідають нормам за часом реєстрації в мережі.

100 %

6

Відсоток незадовільних з’єднань за швидкістю передачі даних.

0 %

7

Відсоток успішних реєстрацій у мережі.

100 %

8

Відсоток відмов.

0 %