Показники якості із доступу до Інтернету у 2017 році

1

Нормований час усунення пошкоджень телекомунікаційної мережі та відновлення доступу до послуг зі встановленими значеннями показників якості.

16 годин

2

Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності).

0.7 %

3

Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування.

0.7 %

4

Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування.

0.9 %

5

Відсоток реєстрацій, які відповідають нормам за часом реєстрації в мережі.

99,9 %

6

Відсоток незадовільних з’єднань за швидкістю передачі даних.

0 %

7

Відсоток успішних реєстрацій у мережі.

99,9 %

8

Відсоток відмов.

0 %

 

Показники якості із доступу до Інтернету у 2018 році

1

Нормований час усунення пошкоджень телекомунікаційної мережі та відновлення доступу до послуг зі встановленими значеннями показників якості.

 

2

Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності).

 

3

Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування.

 

4

Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування.

 

5

Відсоток реєстрацій, які відповідають нормам за часом реєстрації в мережі.

 

6

Відсоток незадовільних з’єднань за швидкістю передачі даних.

 

7

Відсоток успішних реєстрацій у мережі.

 

8

Відсоток відмов.