
УВАГА! Зміна системи тарифікації
З 1 жовтня 2019 року для всіх наших абонентів впроваджується щомісячна абонентська плата. Спитаєте “Як це”?! все дуже просто: відтепер кожного 1 числа кожного місяця у вас буде зніматись оплата у повному розмірі за цей місяць.
Що було?
Наприклад, якщо у вас підключений тариф “Оптимальний” з оплатою 100 гривень в місяць, то раніше у вас щоденно знімалось з особистого абонентського рахунку сума близько 3,33 грн. незалежно від користування інтернетом.
Що стало?
Якщо брати цей же приклад з тарифом “Оптимальний”. Відтепер кожного 1 числа місяця у вас буде зніматись сума в розмірі 100 гривень та послуги інтернет будуть надаватись одразу на місяць
Що буде, якщо я поповню рахунок на суму меншу ніж потрібно для оплати тарифу повністю?
У випадку, коли сума на рахунку буде не достатня для оплати тарифу на місяць, нічого зніматись не буде та послуги інтернету надаватись не будуть, доки сума для зняття не буде повною.
А якщо я поповню рахунок не 1-го числа, а допустим 15-го?!
У такому випадку сума буде зніматись згідно місячного тарифу цілком, послуги інтернету будуть надаватись до кінця поточного місяця.
На яку суму варто поповнювати рахунок?
Відтепер поповнювати абонентський рахунок можна на будь-яку суму. Окрім цього, для вашої зручності, щоб не втрачати жодного дня користування інтернетом, ми радимо вам поповнювати рахунок з розрахунку на декілька місяців наперед. У такому випадку у вас щомісяця буде зніматись фіксована сума по тарифу та жоден день користування нашими послугами не буде втрачений.
Я не зрозумів(ла), то в вас збільшуються ціни чи як?
Ціни на тарифи НЕ ЗМІНЮЮТЬСЯ, змінюється тільки оплата з щоденної на щомісячну.